今回は最近よく食べたり
他の種目は頑張って鍛えるのですが
腹筋だけをすごく鍛えることは
僕はしなくて
アブローラー以外は
1週間に1度するかしないかです
( ̄▽ ̄;)

ですがやはり僕も夏に
向けて割れている!そして
衝撃に耐えれる強い腹筋がほしくて
1週間に2回させてもらっている
時短腹筋筋トレをご紹介します
(^ω^)

見てもらうのが一番ですが
とても時短でしかも
腹筋の上部から下部までしっかり
鍛えれますので
良かったら僕と一緒に
やっていきましょう
(*^^*)👍✨


recently ate well this time
I try hard while trying other events
To train only the abdominal muscles
I did not
Other than Abra Roller
I do not do it once a week
(¯ ▽ ¯;)

But, as I expected, in the summer
It is cracking towards! And
I want a strong abdominal muscle that can withstand the impact
I have you let me have it twice a week
I will introduce the short-sided abdominal muscle training
(^ Ω ^)

It is best to have a look
Very fast and more
Firmly from the top to the bottom of the abdominal muscle
I will be able to train
If you’re okay with me
Let’s do it
(* ^^ *) 👍✨

防弾腹筋目指す!鉄棒での腹筋時短筋トレ!

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